VEELGESTELDE VRAGEN

1. RESTOCK VAN UITVERKOCHTE PRODUCTEN 

 Wanneer één van je lievelingsproducten uitverkocht is kunnen wij jammer genoeg niet garanderen dat dit ook effectief terug wordt aangevuld. Vanwege de vaak wisselende collecties zal het dus voor ons in bepaalde gevallen niet mogelijk zijn om een restock te voorzien al zullen we uiteraard wel proberen om dit op een zo frequent mogelijke basis te doen.

Om steeds up-to-date te willen zijn met de nieuwe collecties en producten is het handig om je in te schrijven voor de nieuwsbrief om toch op die manier als eerste je droomkleedje of trui te bemachtigen. Inschrijven voor de nieuwsbrief kan onderaan elke pagina.

2. IS ER NOG EEN ANDERE MOGELIJKHEID OM BESTELLINGEN TE PLAATSEN?

Jammer genoeg is het niet mogelijk om via andere kanalen dan de website zelf zoals bijvoorbeeld social media (Instagram, Facebook, ...) bestellingen te plaatsen en uit te voeren. 

3. IS HET MOGELIJK OM EEN PRODUCT TE RESERVEREN?

Het is niet mogelijk om via mail/social media bepaalde producten op voorhand te reserveren. Momenteel is er ook nog geen pre-order optie in de webshop zelf, wanneer dit in de toekomst moest veranderen zal je hier zeker genoeg informatie over kunnen vinden op de website zelf of via social media kanalen.

4. WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Momenteel is het mogelijk om met Bancontact, Visa en PayPal in een beveiligde betaalzone af te rekenen.